Wednesday, December 08, 2010

My Special Day

SEMALAM hari ketujuh PADA setiap bulan terakhir PADA setiap tahun. Hari paling bermakna dalam hidup aku. 7th December :) Its my birthday...

Gambar di atas aku PrtScn daripada facebook wall. Thanks kawan2 yang sudi wish happy birthday kat aku. Nasib baik aku set facebook kat mobile phone aku. So mudah je aku reply mesej2 dorang. Biasalah, zaman sekarang semua di hujung jari je..

Sempena ulang tahun kelahiran aku tahun ni, apa yang paling bermakna adalah doa daripada kawan2 dan juga keluarga. Terima kasih banyak2.

Kepada yang sudi bagi aku hadiah pun aku berterima kasih sangat2. Malu pula rasanya bila tua2 pun dapat hadiah.

May God bless you all.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO