Tuesday, October 09, 2012

Rawatan Rambut Herba - Tropica Bioherb

Rambut semakin jarang?? Ada kawasan tertentu atau tompok yang tidak berambut di kepala?? Botak?? Rambut gugur yang keterlaluan?? Masalah uban?? Rambut kering??

Mungkin anda telah mencuba pelbagai cara untuk merawat rambut namun semua tidak berhasil. 

Sanggup keluarkan duit beratus-ratus atau mencecah ribu ringgit untuk proses rawatan tapi masalah tetap sama.

RISAU ????

Di sini kami ada produk berasaskan herba semulajadi yang berpotensi untuk merawat rambut anda.

Yang terpenting, produk halal dan murah.

Ramai yang telah mencuba produk ini.

Testimoni 1 - En. Kaha Zulfakar B. Rahim
"Dulu saya mengalami masalah rambut gugur dan hampir botak. Setelah menggunakan produk rawatan rambut TROPICA BIOHERB ini selama 5 bulan, rambut saya kembali normal. Kalau tak percaya, anda boleh cuba sendiri..."

Testimoni 2 - Dato Zulkifli Bin Abas (Ahli Korporat)
"Saya menghadapi masalah rambut jarang dan hampir botak. Rambut saya juga kerap gugur. Saya telah menggunakan semua produk-produk rawatan rambut gugur yang berada dipasaran dan telah menghabiskan berpuluh ribu sehingga saya ke luar Negara bagi mendapatkan rawatan dan semuanya tidak menjadi. Apabila saya diperkenalkan produk rawatan rambut gugur tropica bioherb ini saya ternyata tidak percaya dan yakin kerana dengan berpuluh ribupun rawatan tidak berkesan, inikan produk yang harganya tidak sampai RM100.Tapi oleh kerana harganya murah saya membeli dan mencuba. Alangkah terperanjatnya saya setelah menggunakannya selama satu bulan keguguran rambut saya berhenti, rambut tumbuh dengan lebat sekali. Untuk pengetahuan semua pengguna saya telah membuat kenduri kesyukuran kerana masalah rambut gugur saya selesai hanya dengan produk rawatan yang tidak sampai RM100 sahaja...hebat..!!"

Testimoni 3 - Pn Noraini Binti Husin (Penjawat Awam)
"Saya menggalami masalah rambut gugur yang teruk dan telah mencuba pelbagai produk dipasaran tetapi tidak berjaya sehinggalah saya diperkenalkan produk rawatan rambut tropica bioherb. Setelah seminggu saya mencuba ternyata keberkesanan produk ini amat berkesan sekali.Keguguran rambut saya yang teruk sebelum ini telah berhenti dan kini rambut saya kembali lebat dan sihat..."

Klik sini Produk Tropica Bioherb


Cuba bayangkan sekiranya anda tidak merawat rambut daripada awal???

Mungkin rambut semakin lama semakin berkurang dan mungkin akan botak.

Sekiranya anda berminat untuk membeli produk ini, boleh tinggalkan komen dibawah atau hubungi saya di 016-2636077 Lina. Boleh Call/WhatsApp/LINE.

Maklumat Lanjut

2 comments:

  1. selamat pagi,

    cik/puan pernah guna ke produk ni? kalau ya , bagaimana hasilnya?

    terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry lambat reply sbb sy jarang online...ya memang sy pernah guna 1 set produk ni. Dulu sy mengalami masalah keguguran rambut tp lepas menggunakan 1 set produk ni, rambut sy tumbuh semula. Sampai sekarang sy masih menggunakan shampo produk ni...memang best lah shampo die, lepas pakai rasa sejuk dan segar je..kelemumur xde. Agaknya sbb sy sesuai kot dgn produk ni..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO