Thursday, June 10, 2010

Movie Lagenda Budak Setan



Review movie "Lagenda Budak Setan"

Movie ni berdasarkan sebuah novel. Sebenarnya sebelum aku tengok citer ni, aku ada baca komen2 daripada orang lain tentang filem ni. Dorang semua dah tengok. Rata2 kata sedih. Ada yang kata best lah dan macam2 lah.

Tapi pendapat aku lah pasal movie ni....hmmm...lepas aku tengok sendirilah kan...

Ok lah tapi tak lah sedih pun...aku macam takde rasa sedih pun.... Tapi lakonan dorang best lah.. lagipun aku rasa yang membuatkan cerita ni best sebab ada Lisa Suriani, Farid Kamil, Que & Fazura.....

Pendapat akulah kan yang jadi pengganti Lisa Suriani tu macam kurang sesuai lah.... kalau Fazura yang jadi pengganti Lisa kan bagus....hehe..

O yah ada tambahan, aku sebenarnya nak puji Que & Lisa sebab part yang dorang gaduh kat rumah tu (sebelum ayu kemalangan) memang macam real....cayalah...

Well gud job for artis Malaysia... Always support !!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO