Monday, February 01, 2010

aku mula tak kenal

sekarang aku baru mulai faham dunia ni macamana... satu ketika hidup kita dipenuhi dengan kegembiraan... gembira kerana apa yang kita mau tu semua tercapai... masa tu semua orang akan cari kita...

tapi dunia sentiasa membawa kita berjalan terus... mungkin kita tak pernah terfikir apa yang bakal kita hadapi... kemana kita seterusnya...

kadang2 dunia ni memang kejam... hidup kita bagaikan dibunuh... masa tu semua orang pun macam stranger... tiada siapa akan ambil tau... dan masa tu, kita hanya mampu melihat orang lain happy dengan hidup mereka...

patutkah aku rasa menyesal hidup di dunia ni??? aku nak salahkan siapa??? atau mungkin aku dah buat keputusan yang salah sebelum ni???

semua dah pun terjadi... aku cuma berharap dunia masih memahami perasaan aku... nak pergi dari dunia ni, aku takut...

tolonglah dunia... aku sanggup tinggalkan semua yang ada sekarang... tapi bawa lah aku ke tempat yang baru... dan aku janji akan mulakan semua dengan sesuatu yang lebih baik...

kalau dunia menjanjikan suatu tempat & keadaan yang lebih baik kelak... aku minta kuatkan lah semangat aku supaya aku boleh tinggalkan semua yang ada sekarang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO