Monday, February 01, 2010

Apa kena dengan aku


Susah kan jadi perempuan???? Kenapa aku dilahirkan sebagai perempuan???? Kenapa aku mesti cepat terasa???? Kenapa aku mesti menangis???? :(

Ya hidup ni tak setiap hari indah. Adakala pedih...macam nak mati...
:(

Hmmm...Actually sekarang fikiran aku tengah serabut...macam2 aku fikir... Aku terpaksa buat keputusan drastic dalam masa yang singkat...dalam keadaan aku takde apa2 persediaan... Aku dah terdesak dan terpaksa... Aku masih tak nampak jalan yang sepatutnya...tapi nak tak nak aku kena juga reda... Sebab aku dah tak mampu lagi...
:(

Aku tak tau tindakan aku ni betul ke tidak...tapi aku dah nekad... Aku takut dengan life aku lepas ni...tapi.....aaarrrrrrrgggghhh
:(

Kenapa aku tak kuat macam orang lain???? Aku takut...
:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO