Thursday, December 16, 2010

Jamuan Kat Office Dec 2010

Hari ni kat office aku ada buat birthday party and tukar-tukar hadiah...Best tau... I want to say thanks to department manager sebab sudi meluangkan masa bersama-sama kitorang...dorang siap adakan birthday party untuk staff yang lahir bulan 10, 11 & 12... (memang department aku suka adakan majlis makan2 untuk hari jadi setiap 3 bulan)
Makanan ditempah khas dari Tuktuk Thai Cafe Catering. Memang sedap2, bagi aku lah :-P
(tak sempat ambil gambar makanan...lapar sangat)


Lepas makan2, ada tukar2 hadiah...best...aku dapat set cawan :)

Ada member yang dapat jam, tabung, makanan ringan dan macam2 lah ..... (gambar last ni antara hadiah member yang sempat aku tangkap)

EHEHEHEHE...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO