Thursday, February 10, 2011

Best Makan !! ~ Perkasa Tomyam~

Aku memang suka makan. Tapi aku jarang masak sendiri coz masa kerja pun x tetap. Belum lagi cerita masa aku untuk berehat, dok depan TV tengok rancangan kegemaran aku tu, settlekan kerja rumah, dating dengan kawan :-P dan banyak lagi lah urusan2 lain. Ceh jadi busy woman pula.

Sebenarnya aku saja mau sharing dengan semua, salah satu tempat aku suka melepak. Mana lagi kalau bukan tempat makan.

Nama kedai makan "Perkasa Tomyam". Bagi aku semua makanan di sini pun best2. Rasanya makanan yang menjadi trademark kedai ni "Pecel Lele". Sambal yang disediakan pun sedap, hmmm lain dari yang lain. Harga pun kira OK, kuantiti makanan pun OK .... tidak macam setengah kedai makan tu...minta mee goreng tapi sikit...charge mahal nak mampos!!

Lokasi kedai makan ni pun OK. Sesuai lah untuk mereka2 yang suka melepak macam aku ni. Tempatnya betul2 dekat Masjid Maluri. Seberang jalan jew :)

Ni antara makanan yang aku pernah test. Pecel Lele Ikan Keli, Kerang Rebus dan Telur Dadar.

Member aku order Nasi Ayam Penyet, sempat juga aku rembat makanan member aku ni. Sedap!!!


Nasi Putih + Soup Sayur + Telur Dadar + Sambal Belacan = Perrrgghhh !!!

Air macam biasa lah, banyak pilihan. Laici Ice tu aku yang order!!!

Biar pun tempat makan nampak biasa2 gitu, yang paling penting bagi aku, dapat duduk lepak dengan kawan2. Janji HAPPY !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO