Sunday, March 13, 2011

Bengang dengan orang yang tak faham bahasa

Pelik lah manusia zaman sekarang. Dunia semakin tua, tapi manusia masih tak sedar diri.

Memang lah tiada orang yang perfect di dunia ni tapi tolonglah. Jangan ganggu hidup orang lain lagi. Orang lain pun nak privacy, dah ada hidup sendiri, so please respect!!!

Tak payah nak pentingkan diri sendiri and fikir diri sendiri. Kalau kerja asyik nak kacau hidup orang lain je, diri sendiri yang susah. Lepas tu apa yang aku boleh katakan adalah "Padan Muka!!"

Kalau masih tak faham bahasa lagi, tak tau lah aku.... Aku dah tahap menyampah dah ni. So fikir lah panjang2 sebelum pentingkan diri sendiri...

Lagi 1, tolong jangan harap apa2 dari aku sebab aku sikit pun tak berharap apa2 daripada ko lagi. DAN, jangan ganggu hidup kawan2 aku sebab mereka lebih penting daripada ko.

Aku dah tahap bosan, menyampah n otw benci... so, tolong...jangan ganggu hidup aku n kawan2 aku.

Kepada yang tak faham, buat2 je tak faham. Kepada yang terasa, tolong SEDAR okay!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO