Wednesday, March 23, 2011

Never Say Never with Justin Bieber and Tune Talk



Siapa yang tak kenal dengan Justin Bieber?.. ya pastinya semua orang di dunia ini kenal dengan Justin Bieber yang comel tu kan.. Saya merupakan peminat setia Justin Bieber sejak dari awal lagi penglibatannya. Dari menyanyi di laman sesawang Youtube kini Justin Bieber sudah menjadi nama besar di serata Dunia. Fenomena Bieber yang berumur 16 tahun ini telah menjadi wabak kegilaan kepada remaja-remaja perempuan masakini. Apakah yang dicari oleh Justin Bieber dan apakah cara kehidupan remaja comel ini?.. segalanya bakal difilemkan melalui filem Never Say Never yang dilakonkan sendiri oleh Justin Bieber.

Never Say Never adalah sebuah filem terbaru dari Justin Bieber yang menampilkan perjalanan hidup remaja ini. Never Say Never akan di tayangkan pada 14 April 2011 ini di Malaysia dan dibawakan khas untuk peminat-peminat Justin Bieber oleh Tune Talk iaitu sebuah talian prabayar paling murah dan jimat di Malaysia. Saya juga pengguna Tune Talk dan saya amat berpuas hati dengan rangkaian Tune Talk. Lihat review saya tentang rangkaian Tune Talk Disini.




Terima kasih Tune Talk kerana anda lah saya dapat mengeratkan lagi hubungan bersama keluarga tercinta di Sabah melalui telefon dan kini Tune Talk merealisasikan saya dengan membawakan filem terhebat abad ini iaitu Never Say Never ke pawagan di Malaysia. Dan juga konsert Justin Bieber yang bakal berlangsung tidak lama lagi.. Tahniah Tune Talk dan setinggi penghargaan untuk anda semua.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

May J. / Garden feat. DJ KAORI, Diggy-MO